FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Det känns helt sjukt. Ingen mer skola för mig, inget mer plugg. Inte på ett tag iaf. Idag är min första dag i friheten. Jag har nog inte förstått att jag inte behöver sätta min fot på den där skolan någe mer. Min tid där är över. Både skönt och sorgligt. Men bäst av allt är att jag lyckades! :)

Nu är jag ledig i tre veckor innan jag börjar jobba i ca 6 veckor. Sen efter det får vi se vad som händer. Nu ska jag iaf njuta och försöka ta mitt körkort så fort som möjligt.

Sen vill jag säga tack till alla som gjorde min student helt underbar! Klasskompisar, nära & kära och självklart min familj. Tack till allt, allt var verkligen helt perfekt. Och tack till alla fina presenter jag fick. Kunde inte fått bättre. Bilder kommer nog senare när jag fotat allt med min nya kamera som jag fick :) Tack mor & far.

Dags att fota allt så kan jag ladda upp det ikväll kanske när jag kommer till Marcus!
PÖSSPÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0