30/6-10

Hej bloggen!
Lite dåligt med uppdatering men inte så mycket har hänt. Jag pluggar mest trafikteori o så. Men igår åkte jag, min bror & kusin ut med båten och la oss på ett bra ställe ute på skön och bada o sola lite :) Sen mot kvällen när Marcus sluta åkte vi fyra ut till malmen för då ville han också bade. Så det var en bra dag. Åt mycket jordgubbar. Och på kvällen gjorde jag kladdkaka till efterrätt och till det hade vi jordgubbar och grädde. Det rekommenderas högt att prova på, mycket mumsigt.

Annars så är det här min sista lediga vecka. Men om ca 3 veckor åker jag och M till götet över helgen :) Bokade hotell igår :)

Nu ska jag värma på en matlåda åt sjuklingen. ♥
PÖSSPÖSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0