10/6-10

God morgon. En trött Sofie ligger och raderar massa skoluppgifter från datorn, känns skönt men läskigt. Tar ju förfasen studenten på LÖRDAG och det är TORSDAG idag??!! aja :p

Hämtade ju min klänning igår och nu gillar jag den ännu mer, men jag ska se om jag kan ändra en sak till sen får det vara bra :) Dock så matchar inte min kofta till.. SÅ mamma och jag ska ner på stan sen och se om vi hittar någon annan annars får jag kanske ta en sjal och sen ha koftan på flaket.. Det löser sig. Ska även hitta något min kära mor kan ha på sig på lördag. Shopping Shopping. Jag funderar på om man ska ha vanliga naglar eller lösnaglar på studenten? Får konsultera med mamma sen. På ett sätt känner jag mig redo, att det är nu det trygga tar slut och vuxenlivet börjar, jag sökte t.o.m. jobb igår, men ibland önskar jag att jag visste vad jag skulle göra, eller att jag skulle ha ett år till för att klura ut vad jag vill göra. Nån gång hoppas jag att jag vet.

Men en dag i taget så nu ska jag ringa min mor och sen käka frulle.
♥♥♥


tudels.


Kommentarer
Postat av: ELIX:

jag saknar dig min bästaste vän, jättemycket!

2010-06-11 @ 12:20:20
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0