hemma.

Nu är vi hemma efter en kanonhelg i Göteborg. PINK var asbra, väl värt pengarna, hon är en så himla duktig sångerska och verkligen bjuder på sig själv. Därefter gick vi till hotellet och somnade ganska så snabbt.
Igår gick vi runt på stan & shoppade. Köpte två par "byxor", ett par tjocka leggins, ett linne, en tunika och en BH, och en ny plånbok :) Så det blev en lyckad tur. På kvällen gick vi ut och åt på samma restaurant som vi åt på sist vi var där, käkade oxfilé o potatisgratäng med god sås o så :) Riktigt gott. Sen gick Marcus och jag ut och tog ett glas innan vi mötte upp några av hans kompisar för fler glas men då blev det bara cola för min del, jag var den lyckliga som fick köra hem hela vägen. Men det var jättetrevligt.

Idag åkte vi iväg ganska tidigt, stanna på IKEA o käka och så kollade vi på sänggavel till den nya lägenheten :) Hittade några intressanta.

Nu är vi 3 st hemma hos M och bara gör i princip ingenting, käkar lösgodis, evigheter sen sist.
Imorgon väntas jobb igen så nu ska jag krypa upp hos min man och ge han en puss.

Hare bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0