16/7-10

Hej på er alla som fortfarande hänger med! Uppdateringen har blivit mycket sämre tack vare det fina vädret osv, men ska försöka titta in så ofta jag kommer ihåg :)

Det har hänt en väldigt rolig sak sen sist, jag har nämligen tagit KÖRKORT!!!! Det känns för himla skönt kan jag tala om. Tog det i tisdags och sen dess har det blivit mycket köra. Även min bästa vän tog körkort i tisdags, ELIN ERIKSSON heter hon och det är för bra för o va sant eftersom vi även fyller på samma dag :) Grattis till dig med!!
Idag åker Marcus iväg över helgen så då kommer jag ha en "egen" (hans) bil ett tag, ganska skönt. Särskilt när man jobbar och börjar tidigt :)

Så nu ska jag pussa på min pöjk innan han far iväg, eller innan jag ska till frissan och sen efter det börjar jag jobba :)
Ha en bra fredag!
♥♥♥


Ps. Elin om du fått mitt sms kan du kanske svara här eller slå en pling :)


Kommentarer
Postat av: elix

jag har försökt ringa dig men du vill inte svara :( hehe men ring min mobil!<3

2010-07-16 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0