trevlig kväll.

gårkvällen var väldigt trevlig. Den bjöd på god mat och trevligt sällskap :) Vi åt klyftpotatis med "tjock" rostbiff och bearneissås och till efterrätt blev marrängswisch(?) :) Mkt gott, så nu behöver jag inte äta swischen på ett år igen :p haha Sen kollade vi på Let's Dance tills det var dags för iaf mig att fara hem. Men trevligt sällskap och mycket prat och skratt.

Nu är det lördag och som det ser ut så kommer det att bli en tripp till Norrköping med hela familjen :) Måste köpa nya skor till tennisen och sen ska jag se om jag hittar ett par likadana svarta byxor som jag har eller treggins eller vad dom heter, mina har spruckit på bägge bena för jag nöter dom när jag går ihop med mina ben så ett par nya vill jag hitta för så himla sköna som dom e :)

Nu ska jag ta en dusch eller iaf tvätta håret så får ni alla ha en bra dag i solskenet :)
PUSSHEJ.


ett stort tack till värdinnan <3


Kommentarer
Postat av: Elina & Linnéa

KLACKARNA I TAKET är tillbaka efter en lång bloggpaus,

hoppas du är med oss! :) http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-01-23 @ 10:16:48
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: annina

tack själv :D <3

2010-01-23 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0