tidiga.

Vi kommer till skolan och inser att vi har ju ändrat schemat och börjar inte förens KVART över tio och INTE tio I. Vi blev lite trötta på oss själva, men men, NÄSTA tis då ska vi komma till KVART ÖVER ;) hahah
Så nu sitter vi här och roar oss med diverse saker, sooo fun. Jag som ni märker bloggar och eftersom jag inte bloggat sen i lördas och inte har något att göra så ska ni får veta vad som hänt i sammanfattningar. Vi börjar då med


söndag; Då tog vi bilen till Norrköping. Vi var på jakt efter tennisskor till mig eller några liknande men hittade inga som passade mina fötter =/ Men jag fick två par "treggins" eller vad alla kallar dom, ett par svarta och ett par som liknar jeans :) Sitter bra och framför allt är dom sköna, dock måste man dra upp dom lite då och då men det får gå. Nya byxor som är hela är ett plus iaf! Mina sista jeans som var hela sprack under jakten efter gympaskor så. Sen köpte jag och fick BH-ar :) En vit som jag köpte i spets och en svart i spets som jag fick av snälla Marcus <3 Sen for vi hem och tog Marcus bil ut till bie, trevligt. Hann även med att se brorsan när han hade handbollsmatch, funnyfunny :)

måndag; Började med skola, sen vidare till en körlektion som gick bra :) backa runt gathörn och liiiite stadskörning, passerade ett trafikljus ;) Efter körlektionen blev det gym och SEN hem laga mat och vid fem var det körteori till kl 7, hem efter det och äta och sen till Marcus.

Jaa som ni märker så har jag ganska tråkigt :p Så blev en väldigt detaljerad sammanfattning, men har som sagt inget och göra. Vill ni läsa så gör ni annars inte ;)

Nu ska jag läsa bloggar ist.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0