johan falk.

har precis kollat klart på den första johan falk-filmen GSI och snart blir det dags för den andra i serien :) dom e riktigt bra för o vara svenska tycker jag plus att han som spelar frank wagner inte ser så tokig ut ;p men först måste jag vänta på att marcus spelat klart fifa-matchen seeen så är det fritt fram för film o mys den sista dagen innan skolan börjar och innan marcus börjar jobba igen efter semestern. kommer bli lite tråkigt för har haft världens lyx nu på lovet då han varit ledig i princip hela mitt lov <3 men nu e det back to reality och se fram emot fredagarna och lördagarna.

ska nog ta fram laxen som blir dagens maträtt, muums. sen hämta ballerina-kakorna och bänka mig framför tv:n med en filt så får mannen sköta resten, låter bra!
hare gött <3


sälen-lindvallen-2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0