film.

god eftermiddag tror jag man kan säga nu :) idag är det 10 månader för mig och marcus :) dom bästa 10 månaderna i mitt liv <3 dagen till ära har vi bara myst i soffan och kollat på två johan falk filmer, och om ca en timma så ska vi på bio och se snabba cash, myspys. sen får vi se hur kvällen slutar. en bra dag är det iaf!

gårkvällen var väldigt trevlig. började med lite mat hemma hos mig, kyckling"såsgrej" med ris och sallad :D mums. sen vid tjugo i nio hämtade vi upp Elin vid bussen :) åkte hem hit till marcus och kollade på film och hade det mysigt. dock så somnade jag som jag oftast brukar göra när det visas film men sen blev jag "pigg" igen typ ;p

nu ska vi se om det finns något att äta, har ingen lust att sitta hungrig under filmen.
pusstjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0