100120

good kväll!
detta har varit en väldigt bra onsdag :) skola mellan halv nio och elva, gjorde en redovisning som gick hyfsat, sen åkte vi till gymmet och tränade i ca en timma *duktigt* ;) hem o laga mat, sova och sen möta upp ewis på stan för en fika :) prata igenom saker som hänt sen sist o så. minutrarna rann iväg och helt plötsligt var det stängningsdags och vi hade suttit där i två timmar! trevliiigt =) gick hem till annina och gick igenom lite till matteprovet som vi har imorgon, pappa hämta mig där vid sju, hem o äta pannkakor som fick en 9:a av mig (vi hade lite halv åtta hos mig förstår ni :p) och nu sitter jag här hos marcus. ska försöka plugga lite och se om jag snappar upp något som kan vara viktigt inför provet :)
nej ska man vara duktig och plugga måntro?
något att dricka sen får det bära eller brista!


PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0