100113

känns så konstigt att man ska skriva 1001 osv ist för en nolla framför.. hur ska man säga egentligen, 10 eller 010? eller det lättaste, att säga 2010?? vad jag vet är att detta är den sista vårterminen för min del på gymnasiet! sista terminen innan jag och alla 91:or och en del 92:or tar studenten!!! så himla skönt det känns :D fem månader kvar sen no more schoooool! fyfasen så skönt. men för o klara av allt så måste man ju vara med på lektionerna så snart ska jag bege mig dit och ha två lektioner och sen sluta kl 11 ;) men måste gå tidigare för kl 11 ska jag o marcus kolla på en lägenhet åt honom. men jag kommer ju som jag redan gör nu att vara där ganska så mkt så måste ju följa med och kolla hur den är o så :) sen blir det plugga med annina samt äta en god sallad från hembagarns!

nu rinner tiden iväg här så ha en bra dag!
ciao.

detta skulle inte sitta helt fel just nu <3

thailand-kho khai nook (stavning?)-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0