so far..

..har jag gjort lite "mat" till mig, adam & marcus, fick bli toast. Efter det dröjde det inte länge innan jag och Clara tog en promenad på ca 50min :) Skönt men kallt, sitter fortfarande och småskakar lite när jag dum som jag e inte tog på mig några långkalsonger, inte bra de, men värmer mig nu med mjukisar och en stor VARM filt, och då menar jag inte en vanlig fleecefilt utan en som är med ludd och allt :D
Har även fikat lite med min mor, åt en bit av farmors gudomligt goda rulltårta drömtårta vad den nu kallas som pappa hade med sig hem igår. Funderar på att sola lite, känner mig så blek i vinterkylan. GE MIG SOMMAR, SOL & BRUNBRÄNDA BEN NU TACK? :D

Kollar lite på OS just nu, och det är skidskytte och en av dom åker i kortärmat och byxor som slutar lite nedanför knäna! E han helt korkad eller??? Måste ju va svinkallt, bara för att solen skiner lite för dom gör det väll inte till att det känns som 20+ ist för 20- eller vad dom har där borta :p Jag sitter och småfryser lite inomhus det måste ju säga en del och jag är fullklädd med varma kläder. Aja nog om klagandet.

Nu ska jag se på the hills!
Hare gött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0