never in my life..

trodde jag att jag skulle vara pigg just nu och att elin håller på att somna i soffhörnet.. vad har hänt?? det brukar alltid va jag som somnar först :s nee ngt är galet. har lite uppesittarkväll tills marcus kommer hem, ska överraska honom lite med o vara vaken en vardag när man inte är ute och festar!
men om en timma så kommer jag också få sova, för lite trött är jag. det kan jag erkänna men som sagt hon är snart halv två och han slutar kvart i så varför somna nu? ;)

imorgon eller jaa senare idag så ska jag också va med elin, hon kanske kommer sova över tills på lördag vi får se. men jaa idag ska vi gå på stan och kanske äta lunch på hembagarns, är så fruktansvärt sugen på deras sallader, välj själv tre ingredienser. MUMS för magen säger jag bara!!!

sitter och kolla/lyssnar på MTV och försöker hålla mig pigg några minuter till.. jag ska klara av det här, så är det bara! på MTV spelar dom gamla godingar och jag ska snart borsta gaddarna så jag luktar lite gott iaf.

nu är det officiellt på riktigt. det har hänt. ELIN HAR SOMNAT INNAN MIG!!!
med detta säger jag god natt för en sista gång denna kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0