inte mera snöööö!

Och så snöar det igen.. Vafasen är detta för nått? Och det är ju inte riktig snö heller utan det är blasksnö (regn/snö). Så det blir ju inte fint, bara slaskigt, uuusch!!

Har förövrigt haft en bra helg med mina två bästa hittills. Elin åkte hem för ett tag sen, och jag är nu hemma, min moster, kusin och vad nu hans far bli här, dom har kört hem min broder och så ska dom sova kvar. Trevligt.

Jag vet inte vad jag mer ska skriva? hum... Jag tror jag har hittat det tyget jag vill att min balklänning ska ha :) Eller jaa min moster har varit snäll och letat tyger åt mig, då dom har lite fler tygaffärer i uppsala än i lilla k-holm.

Uhmm.. Jaa..
Nee nu ska jag umgås med min familj.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0