hudsjukdom.

Sitter och halvt kollar på femman, dom visar ett program om några ungdomar som har Harlequin Ichthyosis, en hudsjukdom som är genetisk och kan vara dödande. Så himla hemskt att något sådant kan hända en person, tycker så synd om dom. Särskilt då jag är en av dom som knappt kan kolla på sådant utan att titta bort efter någon hundradels sekund, tycker det är så hemskt.
Så Elin får säga till när jag kan kolla och inte kolla, så jag försöker rikta ögonen så mycket jag kan till denna ruta.

Snart ska jag lägga på ett överlack på mina fina naglar som Elin hjälpt mig att måla fransk manikyr på. Tack för mina fina naglar! Och om ett tag blir det sova! Har haft en väldigt trevlig kväll hittills och tror inte det kommer ändras :)
Nu ska jag dricka vatten!

GODNATT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0