god eftermiddag.

Sitter och lallar lite här framför datoorn :) Läser bloggar hit och dit och lyssnar på musik. En skön lördag helt enkelt. Blir kanske att fara hem till mig senare, min moster och hennes familj är nämligen på besök så kan ju va trevligt och säga hej! Sen är det ju melodifestivalen ikväll och det måste ju bara ses ;) Vet inte vilka det är som medverkar ikväll men är det melodifestivalen så är det ;p Är det dåligt kan jag ju annars mysa med min boyfriend som ska kolla på barca.. höhö får se.

Gårkvällen var iallafall mycket väldigt bra :D Det var jag, Elin & Marcus här i hans lägenhet. Vi drack lite, lyssnade på music och hade det bra :) Drog ner på krogen efter tolv nån gång. Kom hem efter två trötta & glada! Blev att spela lite kort så Marcus fick vinna nån gång och när han väl gjort det så fick jag sova <3 haha.
Idag lämnade Elin oss vid tre men vi bestämde att vi ska träffas igen nästa helg, så nu längtar jag tills dess.

Nu ska jag surfa vidare ute i cyber-världen ;)
See yaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0