frukost.

Har nyss fått i mig en god frukost bestående av vaniljyoghurt och kiwi, gottgott. Känner mig väldigt pigg just nu, tog en varmdusch precis när jag gick upp och det gjorde nog susen! Så himla skönt med sovmorgnar, man kan gå upp en timme senare och ändå har man två timmar på sig innan skolan börjar, perfekt. Något som är så himla skönt det är när man har tid på sig och inte behöver stressa igenom morgonen, att fixa sig och allt i sin egen tid.

Idag blir det annars skola innehållande ett prov och sen slutar vi nån gång och på eftermiddagen har jag tennis igen :)
Detta kan nog bli en bra dag trots att det är prov.

Nee alla underbara som läser nu måsta jag blåsa håret!
PUSS

jag älskar dig marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0