en enda lektion.

Vaknade som sagt upp och kände att jag kunde gå till skolan idag, och när jag väl kom dit kändes det hela helt meningslöst. Vi hade en lektion, EN ENDA ynka lektion. Så jag var hemma tio igen :) Marcus tycker jag ska ta tempen, och vips så har jag feber igen :D weeey! Hur kul e inte det på en skala... Så det blir inget träna för mig idag, endast träna på att skriva på tangentbord och mina käkmuskler ;)

Planerar att skriva klart svenskan snart också. Ha den klar och sen läsa religion :) Och så hoppas jag att mamma kommer hem snart, det är vääldigt tråkigt att vara själv.
Börjar bli lite hungrig så får göra varma mackor snart med oooost :D mums.
Aja.
PÖSS


bild: mamma - lefkas(?)


Kommentarer
Postat av: ELIX:

fiin bil :) ser inte helt fel ut...

skulle gärna byta bort snön utanför fönstret mot dedär!

saknar dig vännen.

2010-02-10 @ 14:30:00
URL: http://elix.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0