100210

Ska det aldrig sluta snöa?? Vaknar upp och tittar ut och ser att det har börjat snöa igen. Man kan nästan tro att i år så tar snön igen det som den missat åren innan! Men nu kan det faktiskt få ta och försvinna! Jag älskar snön och tycker det är mysigt och så älskar jag ju och åka skidor men nu har jag fått mysa i vinterkylan, jag har åkt skidor så nu kan våren komma hur fort den vill :)

Annars onsdag idag, mår bättre så jag tar mig till skolan idag :) Vill inte missa mer och idag går vi bara till elva så det blir nog inte så jobbigt ;) Två lektioner klarar jag nog av. Men nu ser jag på klockan att det är dags och bege sig!

Hare gött i vintervädret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0