sweet dreams

Om ett tag är kl 23. Det betyder att snart ska jag sova :)

Imorgon ska jag till mormor. Där blir det lite pyssel. Mormor har även varit bäst och gjort en pepparkaksdeg till mig :D Den är typ jaa den godaste degen, hehe. Min mormor är helt enkelt BÄST!

Innan det har jag skramlat ihop lite mynt så jag ska sola, äntligen. Börjar bli riktigt blek. Vinterblek så att säga. Då får man fuska lite. Hehe. Vill vara lite fin på julbordet som är nästa helg nämligen :)

Nu ska jag borsta gaddarna och tvätta bort sminket.
Hoppas även att M kommer hem snart. Gillar inte det där med att somna själv, he he.

Nu har jag babblat tillräckligt!

God Natt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0