andra advent

Hejsan!

Nu är jag tillbaka efter en helg utan dator och internet. Men det har ändå varit ganska skönt på ett sätt :)

Har haft en riktigt bra helg. I fredags var vi bara hemma hos mama, kolla på idol o så. Igår var jag, Marcus och min bror till Norrköping, där shoppa vi julklappar plus att det blev lite till mig själv :) Köpte en ring jag såg i Örebro som jag blev jättesugen på så nu ligger den här, hehe. Sen blev det ett par svarta byxor och en fin cardigan typ som jag kan ha på julbordet som är om några veckor. Nu har jag bara kvar en julklapp till pappa och en till Marcus sen är det klart, skönt.
Idag söndag har det blivit mycket filmtittande plus lussebullsbak.

En bra helg helt enkelt :)

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen soova.

Ciao ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0