what to do...

När man är ensam hemma, eller iallafall jag, så har jag oftast jättetråkigt. Jag hittar saker att göra som jag oftast aldrig gör för att dom är så tråkiga. Så nu har jag äntligen tagit tag i att gå in min "nya" ( nya för några månader sen) skor, vita tygskor. Knepet är blöta nylånstrumpor så dom formar sig efter fötterna :) Har använt dom en gång förut och det resulterade i fina blåsor på hälarna.  Och om ett tag är ju ballerina-perioden slut och då måste några andra skor ersätta dom. Det gör lite ont men det är det värt.

Uj, vilket tråkigt babel, men jag har ingen att prata med så ni får bli mina lyssnare, om ni orkar vill säga.

Nu ska jag kolla på Sex And The City - The Movie och dricka mjölk.
Puss På Det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0