I don't regret anything.

Hej bloggen!
Idag har jag, far, bror & pojkvän varit till örebro. Kollat runt lite, gått i affärer osv. Självklart åt vi mat på IKEA :) Sen for vi hem efter två nån gång så vi kom hem skapligt för ikväll ska jag jobba och jag känner inte för att stressa direkt.
Har precis tvättat håret och snart ska nytt smink på. Känns som att jag bara skriver om jobb, tvätta håret och smink, men så ser min vardag ut just nu.
Men imorgon är jag ledig och då ska Marcus och jag kolla in hans nya lägenhet och välja tapeter osv :)

Nej nu ska jag återigen fortsätta med det som kallas mitt hår. Måste köpa en riktig hårinpackning för nu ska det sparas till långt igen tror jag.
Nej håret var det ja!






Kommentarer
Postat av: ELIX SVARAR:

lite sådär faktiskt.. skulle behöva en sofie-elin dag :)

2010-08-22 @ 11:16:35
URL: http://elix.webblogg.se/
Postat av: - Klara

jättefin header :)

2010-08-22 @ 11:55:19
URL: http://junktard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0