det känns.

Nu har jag haft min första "provträning" med en instruktör och det känns redan bra. Det känns även att jag har rört på mig och använt muskler jag inte brukar använda, bara plus. Jag har en känsla av att det här kommer bli bra :)

Annars så åker mina föräldrar utomlands imorgon bitti, till Alcudia. En vecka ska dom vara borta så under den tiden får jag leta fram den vuxna Sofie, för nu blir det jag & Marcus som får laga mat o så. Vattna blommer slipper vi och städa kan vi göra innan dom kommer hem hehe. Nee men det ska nog gå bra. Bra övning om inte annat. Man har ju inte alltid sina föräldrar att luta sig på. Måste ju klara saker själv, eller med Marcus hehe :)

Nu ska jag kolla på Fångarna på fortet innan jag ska sova! Börjar kl 9 imorgon så lite sovmorgon har jag.
Ha en bra kväll så hörs vi en annan gång ♥


Kommentarer
Postat av: Viktashka

Nästan ;) braziliansk mohaaah

2010-08-23 @ 21:10:26
URL: http://shakalina.webblogg.se/
Postat av: Viktashka

är lite rädd jag med, min måste prova någon g i livet ;)

2010-08-24 @ 19:07:45
URL: http://shakalina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0