@ b-vik.

Hej kära läsare!
Just nu befinner jag mig hos Elin ute i B-vik :) Hon jobba kort dag & jag var ledig så det passar perfekt. Vi har typ bara ätit kan man nog säga. Fick lunch när jag kom ut, lax med potatis = mums mums och jättesnällt. Sen tog vi vårt pick o pack och for ner till bryggan där det blev fika. Nu degar vi bara men det är roligt att träffa kvinnan. Blir ju inte så mkt när alla jobbar olika tider o så.

Om en timma ska jag tbx till stan och hämta upp min karl från jobbet, hem o byta bil sen ut till Bie för födelsedagsfirande.

Jag har en riktigt bra ledig dag med andra ord och tack Elin för att jag fick komma och hälsa på  :) Mycket trevligt hehe.

Nu ska jag bli social. Och väcka Elin som verkar ha somnat haha.
CiaoCiao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0