31/8-10

Go Morron!

Gårdagen var riktigt trevlig. Efter jobbet hämtade Elin upp mig och sen for vi till Norrköping. Trallade på stan och så avslutade vi med en god matbit :) Jag fick med mig en present till pappa för han fyller imorgon och sen schampoo och hårinpackning till moi :) Så idag ska jag prova det.

Idag kommer även mamma och pappa hem! :D Det har gått bra men det är alltid bättre när dom är hemma, hehe. Så idag ska jag hämta rosor på jobbet och sen fixa här hemma så det ser lite renare ut, bara plocka ihop.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta farfars bil och hämta blommorna!
Puss




bild:http://static.wix.com/media/2c2870b1343b9f1d5ad5c0ed69ea4032.wix_mp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0