vad har vi för klimat?

Imorse var det snöblandat regn och nu skiner solen och det är plusgrader igen? Inte mig emot att solen kikar fram men vi kunde väll ha skippat snöregnet imorse? :) Tycker ni inte det?

Aja, en lång skoldag idag, från halv nio till halv fyra. Några föreläsningar för oss ekonomer samt en workshop. Avslutade dagen med en timmes mattelektion. Tro det eller ej men under matten så försvann min huvudvärk och det är väll då man brukar FÅ det? skumt. Aja, dagen var inte så jättejobbig, ganska slappt men tröttsamt efter ett tag. Så det är skönt och va hemma igen och att det är helg.

Helgen ska jag spendera med min goda vän Elin. Ikväll blir det vindrickande och imorgon Norrköping, då åker trion igen, sen på kvällen får vi se. Söndag ska jag plugga med Annina nån gång, så fullt upp hela helgen.

Snart kommer Marcus hem så kanske vi ska handla lite.
Oj blev väldigt utförligt detta inlägg men aja.
Ha en kanonfredag för det ska jag ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0