tortillas.

Så enkelt men ändå så gott. Det blev det till middag här på vingåkersvägen, lilla jag fick agera kock och det gick väldigt bra. Nu är båda mätta och trötta. Det visas hockey på tv:n och pluggar med minipauser så det ska fastna bättre. Funkar hyfsat, har håltimme imorrn som jag kan plugga på också :) Vill få bra på det här.

Min kladdkaka förut blev (om jag inte nämnt det) väääldigt bra, bästa på länge. Och så har vi inhandlat pärlsocker till chokladbollarna. Så får väll rulla dom sen. Jag har en tendens att baka när jag är irriterad så då gjorde jag det. Och det hjälper faktiskt vilket är väldigt skönt.

Nu ska jag krypa upp bredvid M och läsa mer religion sen ska det rullas chokladbollar för full rulle.
Detta blir nog sista inlägget för idag, men kan knappast säga att jag legat på latsidan med uppdatering idag hehe.

Gonatt på er kära läsare ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0