the sun is shining.

Det är ett mirakel!!! SOLEN SKINER gott folk!! SÅ HIMLA UNDERBART. Älskart'.

Var ju och fika med Malin förut, drack en kaffe latte och provade på deras chokladbollar som faktiskt var väldigt goda, inte sådär hårda och kaffiga som en del kan va så pluspoäng till dom. Satt och pratade om allt mellan himmel och gjord innan hon var tvungen och bege sig hemåt :)
Gick förbi Åhlens och prova ett par tygskor som jag blev lite spekulant på. Ska på stan på torsdag med Elin så ska kolla igen då, blev så förvånad när jag kunde ha ett par 39:or på den "stora" foten. Då blev Sofie väldigt glad. hehe.

Ska kila hem om ett tag tror jag, Marcus har träning och har ingen direkt lust att sitta ensam i lägenheten fram till nio, så då kan jag passa på att umgås med familjen!

Näni, nu ska jag plocka ihop lite och sen bege mig hemåt.
CiaoCiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0