that's it.

Jag har kollat på fyra avsnitt av the hills helt från start, varvat ner, kilade över till Marcus där jag befinner mig just nu. Träffa honom lite innan han ska träna.

Ikväll blir det lugnt. Ska bara göra det jag känner för. Har känts som att jag ska stupa omkull vilken sekund som helst, har varit helt utmattad, så det jag inte gör idag får jag ta igen i helgen helt enkelt.

Imorrn folket är det ju valborg och det ska firas som jag kanske har nämnt. Först klassfest sen statt. Blir nog bra. Ska hem igen sen och fixa ihop en partyoutfit så jag slipper det imorgon :) Då kommer all tid att gå åt till o fixa håret och sminket, som vanligt ;)

Eh men ska kila. PUSSPUSS


now and forever.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0