T G I F .

Idag är det fredag och på dagens agenda står det:
*skriva religionsprov
* beställa balklänning
* mysa hemma
* köra förhoppningsvis


Plugg får vänta tills i helgen, fredag ska få bli en pluggfri kväll.

Klockan är runt 8 och jag var pigg redan vid 6? Somnade om så nu är jag inte lika pigg men ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen göra mig fin inför det fina vädret vi har fått idag.
Sveriges klimat måste va bland det konstigaste. Igår snöa det och idag är det som att det inte hänt och himmelen är alldeles klarblå. Klaga kan man ju inte göra på dagens väder iaf. Me like ♥

Drömmde att jag och Elin var utomlands och det skulle jag inte tacka nej till, dock var det en väldigt speciell dröm som blandade en del resmål som jag varit till men bra hade vi det.

Duschen var det!
♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0