snart klar.

Om ett litet tag ska vi kila ner på krogen och min outfit för kvällen är snaaart fixad. Det blir stora örhängen, sjal (alltid sofie med sjal typ) svart tajt sak som klänning, ngn kofta, jacka och ballerina, mina fötter orkar inte med högklackat ikväll men det blir fint ändå.

Vi har haft det vääldigt bra hittills. Bra musik och bra sällskap.
ELin vill på krogen så det blir det efter elva tror jag. Sen inatt ska jag pussa på min älskling <3

Mjaaaa, nu är det så att det är fredag, och denna fredag är jag ej nykter så läs inläggen som ni vill, jag är den jag är, nykter som onykter. This is my life and my life only, and I'm lovin every single moment of it.

Ciao for tonight ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0