O M G .

Sitter och har håltimme till tjugo över elva, inte så himla kul. Just nu längtar jag bara tills det är lunch så man har nått "roligt" att göra. Måste läsa R&B men har ingen aning om vilket kapitel det är.. Ínte så bra men men. Bara säga att man inte vet vad sakerna är sen.

Skulle kunna ha pluggat religion men nedå den har man hemma. Ska skriva ut lite papper ska jag däremot göra. Perfekt. Går ju inte och skicka mail till läraren, så jädra dåligt. Men ska inte klaga mer.

Har annars hittat min balklänning nu, ska beställa den i veckan förhoppningsvis! Mörkblå är den och lång, verkligen jättefin, t.o.m mamma tyckte att jag skulle ta den ist för den korta. Sen måste vi bestämma hur mitt studentålakat ska se ut.. Jaa jag är med och bestämmer det :p Slipper jag va orolig sen när man kliver ut genom dörrarna.

25min kvar till lunch! Wiiihooooo.

Nu avslutar vi med ett HEJDÅ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0