ny dag, nya tag.

Nu har fredagen kommit, äntligen. Idag ska vi ha någon form av UF-mässa där vi ska sälja slut på våra produkter (förhoppningsvis) vilket då betyder rea. Efter det har vi bara en lektion sen får vi sluta redan vid två!! Såååå himla skönt. Då har jag ett bra tag på mig tills klassfesten börjar. Måste ner på stan en snabbis också.

Hoppas annars att denna dag blir bättre än igår. Kan be lite om ursäkt mot alla jag var "off" mot.. Befann mig hundra tusen mil från denna planet så :p Men känner mig lite piggare, eller så vill jag känna mig piggare, aja..
Ska försöka tagga till tills ikväll, känner mig inte så festsugen men det kanske ändrar sig under dagen :)

Nej folket nu ska jag skala en morot och göra nått som jag glömt bort. Jag e nog inte så pigg som jag trodde, hehe.

neeeh PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0