långfredag.

Så har påsklovet kommit till oss! Finally. Och det firades igår, först var det bara jag och Malin här hos Marcus och hade det trevligt, drack lite och vid elva begav vi oss till harrys. Klackskorna på och redo för att dansa! Hade en jätterolig kväll. För mig slutade kvällen runt halv två nån gång, Marcus kom och hämtade mig så slapp jag gå och det tackar mina fötter han för vääääldigt mycket! Men det var det värt det. Äntligen vågar jag dansa ;p

Och nu är det fredag och idag mår jag bra. Ännu bättre av att veta att jag inte behövde gå till skolan. Ska försöka ta mig till en mataffär sen och köpa ben&jerrys, har hittat en ny favorit!

Nej dags att bege sig hemåt.
Ha en bra långfredag!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0