jag njuter varje sekund.

Gårkvällen var mycket trevlig. Som jag sa så var det bara Elin och jag här, drack vin och hade det trevligt! Innan lilla gick vi till Berggren där Marcus var, hälsade på lite folk. SEN blev det lilla där det shottades och hade sig. Marcus kom dit och överraskade mig, först skulle han stanna hemma men sen ser jag att han kommer, tror inte jag blivit så glad på länge. Blev varm i hela kroppen <3
Gick förbi McD innan det var dags för oss att kila hem.

Idag följde vi Elin till bussen vid elva, gick ett tag på stan och om ett litet tag ska vi hem till mig :) Och ikväll kommer bästa in till stan igen då det blir mer vindrickande o så. Love it.

Nu ska jag plocka ihop lite smutskläder så kan mamma få äran att tvätta :D Det roliga är att hon frågar mig vart jag har mina smutskläder så ska glädja henne idag!

CIAO FOR NOW ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0