inget bättre för mig så.

UTMANING

Blev utmanad av Annina.

Regler:

1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 4-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

4 favoritprogram
1. Svenska hollywoodfruar haha
2. Gossip Girl
3. Greys Anatomy
4. Cougar town

4 saker jag gjorde igår

1. Hade körlektion :) 
2. Lagade mat
3. Hittade min balklänning
4. Somnade framför tv:n

4 saker jag ser fram emot

1. Allt med STUDENTEN
2. Inget mer plugg om två månader
3. PINK i sommar
4. Helgen

4 favoritrestauranger
1. En restaurang i Gtb men kan inte namnet =/
2. Coffe and lounge
3. Rhodos
4. där dom har god mat?

4 saker på min önskelista
1. Sommar
2. Åka utomlands med M i sommar eller höst
3. Att jag kommer på vad jag vill göra med mitt liv :p
4. Att allt kommer lösa sig till slut

4 personer jag utmanar
1. Malin Skoog
2. Emma Pettersson
3. ?
4. ?


svaren är någorlunda, kom inte på nå bättre svar men men :)

Nu ska jag luncha med några klasskompisar. PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0