having a goooood time.

Jag och Elin roar oss med lite vin, choklad och dator. Jag är så glad som har henne som vän. Vi behöver inte alltid göra något speciellt. Det räcker med att det bara är vi två, vilket kan vara ganska skönt ibland. Vi kan vara två sega trötta gummor men det gör inget!
Men ikväll ska vi dra ut! Wihoooo. Enda som suger är att jag har minsta minimala med pengar på kontot men det gör ju inget, man kan ha roligt utan alkohol. Tro mig jag vet! Eller vad säger du ELin? ;)

Nee men ska kanske inte blogga nu men ELin gör faktiskt samma så vi är två datanördar, men det är OK. I LOVET IT, and I LOVE YOU ELIN, YOU ARE MY BEST FRIEND AND THAT WILL NEVER CHANGE ♥

Nee nu ska jag umgås med henne och ni andra får ha en kanon kväll! Vem vet, vi kanske ses ute i dimman? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0