en riktigt bra dag.

Idag har planerna skiftats hit och dit. Börjar med att min körlärare ringer och säger att jag hade körlektion vilket jag totaaaaalt hade glömt bort, hade det inte ens uppskrivet, men det gick hur bra som helst. Pratade med honom och han sa att jag inte alls är långt bort från mitt körkort. Behöver ta tag i teorin så det skriker om det nu bara. Ska lära mig om enkelriktat tills imorgon då jag har körlektion igen, vilket jag faktiskt visste ;) Så nu är jag ännu gladare. Måste köra mycket mer med pappa bara. Men ikväll blir det teori.
Efter det hade jag tre missade samtal från min käre vän Elin, hon var alldeles ensam på stan så jag mötte upp henne, efter ett tag mötte vi även upp Marcus så drog vi och fikade. Åt en underbart god chokladboll och till den underbart gott te. Var mysigt, trion ♥

Nu står Marcus i köket och lagar lasagne till middag, gott. Så jag ska ta tag i teorin och vid nio är det Svenska Hollywoodfruar :D

Puss på en bra dag ♥

oj, blev lite större än jag tänkt mig, men aja :p
roligare med en blogg med bilder så här blev det en mega.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0