en dag kvar.

Snart får jag ta helg igen. Dagarna bara flyger förbi, lite småläskigt men jag börjar mer och mer vänja mig. En del saker känns även bättre så det är skönt.

Idag ska jag;
  • Plugga religion, har hittat papprena nu!
  • Städa lite i lägenheten
  • Baka känner jag för
  • Försöka ta en promenad även fast vädret är piss
  • Plugga mer religion
  • Trafikteori måste jag också göra lite
  • Kanske köra, beroende hur mkt plugg jag har
  • Hinna äta mat nån gång
  • Klura på hur jag vill ha mitt hår på balen
  • Och när det är klart får jag sova!!!!
Lite och göra, men en del saker går fort, och imorgon har vi sovmorgon så det e skönt.
Nu ska jag börja med punkt ett.
Tjingelingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0