det går framåt nu.

Körlektion idag igen och det går bara framåt. Bokade halkan idag så det känns kul. Klarade ett test idag på körskolan också. Mycket bra saker har hänt idag. Körlektion igen imorgon och bara en lektion i skolan, så tänkte plugga lite mer teori idag så jag kan plugga vid datorerna imorgon igen. Känner mig peppad nu när det går så bra :)
Allt annat går också bra, allt känns bra och jag mår bra. Kan det bli bättre? Hehe.

Är hemma nu ikväll så snart ska vi äta mat sen blir det plugga lite teori. Fick läxa tills imorgon så den måste göras.

Måste fundera ut hur jag ska se ut på fredag också när det är valborg... Klackar och jeans är redan klart men upptill? Tåls att fundera på.

Mat var det. PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0