aj då.

Mattepluggandet resulterade i en vääldigt god kladdkaka, lite diskande och dammsugande där vid sidan om också. Varför kan jag aldrig fullfölja vissa saker? Började med en liten uppgift men gav upp, började med kladdkakan och den fullföljde jag, nu återstår massor med matteplugg återigen framför mina fötter. Bara jag får ett G så är jag nöjd.
Måste börja med svenska-talet också, men vet inte riktigt vad jag ska prata om. Ujujuj så mkt men så lite tid..
Sen kommer frågan, vad ska vi äta ikväll? Nee låta Marcus sova sen får han bestämma maten. Hinna med en dusch också. Kommer på massa med nya saker, vafasen... Ångest litegranna sådär.. Och tiden bara rinner iväg och jag sitter fortfarande kvar här? Varför? Dels är det roligare men matten är så viktig så det finns inte..
GAAAAAAAAAAH.

PLUGG NUNUNUNUNUNU!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0