4/4-10

Vi börjar inlägget med att säga; VÅREN ÄR HÄR! Snön är inte helt borta men det skiter jag i. Solen skiner och värmer på så snart är den också borta :D Så himla skönt. Har invigt mina ballerinaskor iaf, i torsdags, dagen innan påsklovet. Så klart regnade det men det gjorde mig inte det minsta lilla, sen kom ju solen. + att mina stövlar ändå läcker så.

Idag är det söndag och jag sitter hemma hos Marcus. En kompis till han har sovit över så det är mycket bilsnack nu på morgonen. Funderar på om man ska kila hem och hinna se farfar och farmor innan dom åker hem igen. Tycker dom kan stanna ett litet tag till, dom är ju trots allt pensionärer ;p Alltid lika mysigt och ha dom på besök.

Nu avrundar vi här och säger grattis till Malin som blir 19 idag! GRATTIS TILL DIG :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0