28/4-10

Onsdag, vilket innebar kort skoldag för min del. Åkte direkt till körksolan där jag först pluggade på datorerna, sen hade jag körlektion och efter pluggade jag mer. Hade ett mål att få grön plupp på fas B och det fick jag :D Skönt.

Handlade lite saker som jag fått i uppdrag av Marcus och nu har jag landat i soffan hemma hos min boyfriend. Inväntar tiden då jag ska plugga, får nog ta tag i det snart så jag har lite gjort.

Min dagslista;
  • Körlektion 10.50
  • Plugga körteori, få grön plupp
  • Handla
  • Plugga matte
  • Diverse uppgifter
Listan gör jag för min egen skull så jag vet hur mkt jag har kvar :p Men jag har ju kommit en bit iaf.
Nu blir det matteplugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0