20/4-10

God morgon alla läsare :)
Hoppas ni har sovit gott och vaknat upp lika pigga som jag. Eller inte :p
Vaknade samtidigt med Marcus och var hyfsat pigg så ville inte äventyra det och riskera att bli ännu tröttare sen så redan vid åtta var jag uppe. Har sovmorgon till tolv idag vilket är väldigt skönt. Njuter av varje minut.
Har käkat mackor med stekt ägg och druckit oboy till det, så mums. Ska ta en dusch innan jag ska plugga lite trafikteori, måste komma igång med det, har sagt det många gånger men nu måste jag ta mig i kragen, när jag har tid. Så får det bli religionsplugg ikväll ist.

Men ska hoppa in i duschen nu så jag håller min planering för denna morgon.
CiaoCiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0