14/4-10

Goood Morgoon!
Finns det något så underbart som att vakna och kika ut och se att himmlen är helt blå och att solen skiner? Tror inte det va? ;D Me like.
Och idag blir det kort dag i skolan, börjar om 45 min och slutar om ca 2h. Inte helt fel, får såklart hemuppgifter men dom kan man ju göra på kvällen. Så idag efter skolan ska jag slå mig ner i solstolen hemma och bara njuta i solen! Om vädret vill hålla i sig vill säga. :) I samma veva passar jag nog på att plugga körteori, måste komma igång med det snaart så varför inte idag?!

Nee nu ska jag inte babbla mer ointressanta saker.
Njut av en härlig dag i solen så hörs vi senare under dagen.
PUSSPUSS ♥♥



snaart så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0