mat!

nu har jag varit duktig och gjort iordning klyftpotatis :) eller hjälpt iaf ;p det blir biff med klyftpotatis och bearneisesås (?) idag. gottgott! så om en kvart är nog potatisen klaar :) biffen får mannen i den här lägenheten fixa och sen tar jag såsen för det är något jag är grym på ;) höhö.

skola idag annars. väldigt segt. kände att jag inte mådde helt hundra, huvet banka och lite kallsvettningar men jag tg mig igenom dagen för kl fyra hade jag ju tennis :D och det får jag ju inte bara missa ^^ så himla roligt det är!!!! åååh. dryga lite med tränarn som inte kan sin nya mobil riktigt så jag fick rycka in ;) klarade det jag blev tillfrågad om o göra! "stolt" men bara för jag aldrig har haft med just en sån mobil o göra.
sen blev det hem och fixa lite och nu sitter jag här hos M. hockey på tv så jag får roa mig med datorn ist.

och imorgon är det fredag! då ska jag och elin fira marcus som fyller på tisdag! men då han jobbar natt så tar vi det imorgon :) hoppas han blir glad för sina presenter.

dags o kolla potatisen och tydligen blev det jag som får steka köttet oxå! bajs.. jag är inte bra på sånt :( men men, får väl göra mitt bästa, skiter det sig så får vi hitta på nå annat!

oj va mkt text. aja, ni får stå ut! är ju dålig på att uppdatera ibland så!
nej potatisen var det!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0