massvis med plugg men ingen ork.

Så ser det ut för min del just nu. Har två prov nästa vecka, varav ett är filosofi som e svåårt. Lite klurigt sådär.. Sen en engelskabok som ska vara utläst tills på onsdag, jag har ej börjat vilket inte är så ovanligt för min del, men när ska jag lära mig att göra klart sakerna i tid?? eller jag får det klart, men mer när jag ska börja så jag har det klart så jag inte behöver stressa i sista sekund!

Iaf. Älskling kommer hem en dag tidigare =) Jag e glad men han e lite sjuk så det e synd. Men det var ganska svårt och somna igår, e så van numera att ha någon vid min sida som får mig att somna på 10sekunder, men icke igår. Sen ett litet fyllesamtal vid ett-tiden gjorde inte saken bättre ;p tog en halvtimma innan jag fick bort alla onödiga tankar som cirkulerade i mitt huve.

Men ska inte tjafsa om onödiga saker mer nu.

Vill solaaaa!! Känner mig blek :(
Aja... Ciao^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0