måndag

Skön dag idag. Hade bara en lektion och det var musik, så det var inte så jobbigt.
Det jobbiga kommer snart när jag ska göra klart filosofin och organisation&ledarskaps uppgiften. Det kommer inte bli roligt kan jag säga. Har iaf haft det mysigt med min pojke innan han åkte till jobbet för en kvart sen.


Är så himla trött så egentligen skulle jag bara vilja lägga mig raklång, glömma allt med skolan o bara sooova! Men bättre o få det gjort :) Skulle behöva sola lite oxå fär färgen har försvunnit jättefort när man inte har kunnat underhålla den härhemma. Men snart så åker jag ju igen :D 49 dagar kvar!

Nope, time for schoolwork!
Ciao.


Kommentarer
Postat av: ewis

sv: okej, då kan det bli lite svårt den här veckan tror jag, kan du typ på måndag nästa vecka? :)

2009-09-08 @ 07:48:21
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0