inte bra...!

Nu mår jag ännu sämre än vad jag har gjort i veckan :( allt bara slog tillbaka men med en extra liten dos. Jag som hade planer för den här helgen =/ Idag skulle jag äntligen träffa Elin och festa lite och bara ha kul, men nejdå! Fick iaf träffa henne och jessica en snabbis på stan när jag o Marcus skulle köpa blommor till min mor som fyller idag. Aja, nästa helg får ingenting gå fel för då fyller fröken Shakalina 18 år och då blire partyy för hela slanten!
Får väll plugga eller nått idag då..

Men nu väntar jag på att marcus ska ge mig ngn form av föda. Hoppas det lyder McDonalds :p Om jag får som jag vill iaf :p

Nej! Alvedon måste jag haaa..!!!
Pööss

Kommentarer
Postat av: ewis

okej vad synd :/ men det kommer fler fester! :D och krya på dig oxå :)

2009-09-25 @ 14:46:18
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0